Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 1.
  • Referāts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 2.
  • Referāts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 3.
  • Referāts 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

„Pašvaldību uzņēmēji” – šim klientu tips visbiežāk pasūta zīmogus, kalendārās gada grāmatas, veidlapas, vizītkartes, pildspalvas darbiniekiem, uzņēmuma plāksnes. Arī šis ir AS „Reklāmdruka” svarīgs pasūtītājs, jo kaut ko pasūtīt iegriežas samērā regulāri, arī uz svētkiem, labprāt, pasūta nelielas dāvanas un citus suvenīrus.
1.Privātpersonas. Šis klientu segments ieņem salīdzinoši mazu lomu, kā pasūtītājs, kas ir atlikušie 5%.
„Ikdienišķie” – šie ir pavisam parasti privātpersonu pasūtītāji. Viņi parasti pasūta dāvanas, krekliņus, krūzītes, lietussargus, dažreiz arī kādu interesantu zīmogu. Par cik dāvana ir kaut kas īpašs, tad galvenā šo pasūtītāju vērtība ir kvalitāte, lai apdrukātais ilgi saglabājas kā jauns. Tāpat arī viņus interesē cena, lai nebūtu pārāk dārgi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants