Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 1.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 2.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 3.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 4.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 5.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 6.
  • Referāts 'Produkta vārda izveide', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Bieži vien uzņēmums sev izvēlas vārdu un tāpat nosauc arī savu pirmo produktu vai produktu grupu. Gadās arī tā, ka ilgtermiņā produkts ir tik veiksmīgs, ka kļūst par visa uzņēmuma pārstāvi un seju.
Līdz ar zīmolu un produktu izteiktu izplatīšanos, kā arī starptautiskā mārketinga attīstīšanos, nosaukuma piešķiršana produktam ir kļuvusi par grūtāk izpildāmu uzdevumu nekā jebkad agrāk. Vieni vēršas pie uzņēmumiem, kas specializējas šajā jomā, citi pie savām reklāmas aģentūrām pēc palīdzības, un vēl citi dara to paši un strādā pie tā, lai radītu labus nosaukumus uzņēmuma iekšienē. Lai arī kuru variantu izvēlētos, vienmēr ir vairāki soļi, kas būtu jāveic pirms grūtā nosaukuma piešķiršanas uzdevuma veikšanas. Pirmkārt, ir ļoti nozīmīgi, lai būtu vienprātība uzņēmuma mārketinga komandas starpā par produkta kritiskajiem elementiem, iezīmēm un to, kā tas tiks tirgots. Ja pilnīgs mārketinga plāns produktam ir izstrādāts, uz daudziem no tālāk apskatītajiem jautājumiem jau atbildes tiks sniegtas. Ja šāda plāna nav, ir ļoti būtiski, lai šie jautājumi tiktu izskatīti un uz tiem atrastas atbildes.
Pirms produkta nosaukuma izveides ir jāveic būtisks sagatavošanās process, ko sauc par iepriekšēju plānošanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants