Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 1.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 2.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 3.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 4.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 5.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 6.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 7.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 8.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 9.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 10.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 11.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 12.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 13.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 14.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 15.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 16.
  • Prakses atskaite 'Atskaite par praksi studiju kursā "Mārketings"', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma “ X” saimnieciskās darbības raksturojums    4
2.  Uzņēmuma „ X” finansiālā stāvokļa analīze    8
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras avoti    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Finanšu darbības analīze ir ļoti svarīga katram uzņēmumam, jo uzņēmuma finansiālā stāvokļa novērtēšana ir pamats pareizai uzņēmuma vadīšanai un tā nākotnes perspektīvu nodrošināšanai
2. Uzņēmums „ X” darbojas sfērā, kurā tirgus ekonomikas apstākļos izšķiroša nozīme uzņēmuma pastāvēšanā un attīstībā ir tā produkcijas konkurētspējai – piedāvātā produkta, pakalpojuma atbilstībai konkrētām patērētāja prasībām un tirgus apstākļiem.
3. Uzņēmumam kopēja likviditātes rādītājs samazinājies: 2008.gadā bija 1,03, 2007.gadā 1,04, turklāt 2006.gadā tas pat sasniedza 2,20. Tā kā ir nelieli krājumi starp seguma likviditāti un absolūtas likviditātes radītājs krietni samazinās 2007. gadā, bet 2008. gadā jau stabilizējas.

Priekšlikumi
1. Ir vērts analizēt uzņēmuma pašreizējo vietu tirgu, lai labāk novērtēt konkurentus un savas spējas.
2. Svarīgs rādītājs uzņēmējdarbībā ir izmaksas. Katram uzņēmumam vienmēr ir svarīgi, izmaksas samazinot, palielināt ražošanas apjomus un ar to arī uzņēmuma peļņu. Veicot izmaksu uzskaiti, uzņēmums var veiksmīgāk vadīt un kontrolēt tajā notiekušās darbības, veiksmīgāk novērtēt tās rezultātus, kā arī pieņemt pārdomātākus un pamatotākus lēmumus.
3. Noturēt kopējas likviditātes radītāju virs 1, jo uzņēmuma finansiālā stabilitāte un maksātspēja ir vieni no vissvarīgākajiem uzņēmuma darbības finanšu rādītājiem. Ja uzņēmums ir finansiāli stabils un maksātspējīgs, tam ir priekšrocības investīciju piesaistīšanā, kredītu saņemšanā un piegādātāju izvēlē citu uzņēmumu priekšā.
4. Ir vērts saglābāt labas attiecības piegādātajiem, lai saņemtu visus maksājumu savlaicīgi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants