Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse pirmsskolā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Ruksīša piedzīvojumi
Bērnu vecums: 5-6 gadi
Mērķis: Bērnu sociāli emocionālās attīstības un sadarbības prasmju veicināšana caur dažādām aktivitātēm.
Uzdevumi visām attīstības jomām:
Intelektuālie:
Sniegt priekšstatus par mājdzīvniekiem
Bagātināt, paplašināt, aktivizēt vārdu krājumu, izzinot mājdzīvnieku uzvedību un dzīves veidu
Veicināt zinātkāri, uzmanību, vērīgumu.
Veicināt izpratni par orientēšanos plaknē, saistību starp mēra lielumu un mērāmās vielas daudzumu.
Sociāli emocionālie:
Izraisīt atbildības izjūtu pret mājdzīvniekiem, iepazīstoties ar daiļdarbu un citiem izziņas materiāliem.
Pilnveidot sadarbības prasmes veicot uzdevumus grupās, kā arī gatavību palīdzēt citiem pēc savas iniciatīvas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants