Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 11.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 12.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 13.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 14.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 15.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 16.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 17.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 18.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 19.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 20.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 21.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 22.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Reklāmas būtība   
2.  Reklāmas vēsture   
3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi   
4.  Reklāmas līdzekļi   
5.  Reklāma praksē   
5.1.  Veikalu tīkls „Rimi”   
5.2.  Mobilo sakaru priekšapmaksas karte „Zelta Zivtiņa”   
5.3.  Mobilo sakaru operators „Tele2”   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Reklāmas attīstībai meklējami seni aizsākumi. Ziņas par reklāmu meklējamas jau pirmatnējos rakstiskajos dokumentos. Reklāmai ir sena vēsture.
• Reklāmas mērķis ir atstāt psiholoģisku iespaidu uz potenciālo produkta/ pakalpojuma pircēju.
• Reklāmas izplatība attīstās arvien straujāk. Arvien vairāk masu medijos parādās reklāmas.
• Reklāma ir visur- masu medijos, uz ielas, arī etiķete uz produkta ir reklāma.
• Arī reklāmai ir modes tendences- cits citam seko līdz, it sevišķi vienas nozares pārstāvji.
• Reklāmas formu un tehnisko līdzekļu sfēru daudzveidība paver plašas iespējas dažādu pieeju izmantošanā.
• Reklāmas kampaņām tiek atvēlēti lieli līdzekļi. Bet ja līdzekļi neattaisnotu mērķus, tad tos neieguldītu.
• Gandrīz puse no reklāmām tiek raidītas televīzijā, attiecīgi cenas ir krietni dārgākas nekā citi reklāmas veidi.
• Ir novērojami līderi Latvijas reklāmdevēju starpā. Aptaujas un arī sociālo pētījumu rezultātā par tādu ir kļuvis Tele2.
• Pirms reklāmas veidošanas ir skaidri jāizvirza reklāmas mērķi un uzdevumi. Reklāmas izstrāde var būt laikietilpīgs process.
• Latvijā, produkta/ pakalpojuma virzīšanai, reklāma spēlē galveno lomu.
• Laba reklāma IR garants produkta virzībai tirgū.
• Reklāma masu mēdijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāmā atmaksājas, un tiek iegūta lielāka peļņa, kas arī ir galvenais mērķis pēc preču reklamēšanas.

Atlants