Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ātrums dabas procesos', 1.
  • Konspekts 'Ātrums dabas procesos', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenā daļa:
Skolēni pierakstu burtnīcās risina no mg. 2(11). Katrs skolēns risina individuāli, bet saglabājot komandas vienību: pirmajai komandai pirmais stabiņš, otrajai otrais u.t.t. No katras komandas skolēni nāk pie tāfeles un izrisina piemēru.
Skolotāja kopā ar skolēniem uz tāfeles izveido mērvienību tabulu. Skolotāja jautā, kādas mērvienības skolēni zina. Kad skolēns nosauc mērvienību, skolotāja mudina to pārveidot citā vienībā. Mērvienības un to savstarpējās sakritības pieraksta uz tāfeles. (1h=60min, 1min=60s,1km=1000m,1m=100cm) Kopīgi risina no mg. 5. Un 1. (10). Skolotāja risinājumu paskaidro ar zīmējumiem uz tāfeles, ja nepieciešams.
TU? Mg vai burtnīca no mg =zīmēt

Autora komentārsAtvērt
Atlants