Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 1.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 2.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 3.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 4.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 5.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 6.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 7.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 8.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 9.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 10.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 11.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 12.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 13.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 14.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 15.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 16.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 17.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 18.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 19.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 20.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 21.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 22.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 23.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 24.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 25.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 26.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 27.
  • Referāts 'Pašizpētes darbs personības psiholoģijā', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
1.  Domāšanas departaments    2
1.1.  Domāšanas jēdziens    3
1.2.  Tests “Ronis ar cilindru un cigāru”    3
1.3.  Sakāmvārdu tests    3
1.4.  Gilforda priekšmetu pielietojumu tests    4
1.5.  Tematiskās apercepcijas tests    4
2.  Temperaments    6
2.1.  Temperamenta jēdziens    6
2.2.  Tests “H. Aizenka psihologisko pamatīpašību noteikšana”    6
2.3.  Īpašības no katra temperamenta, kuras piemīt man    7
2.4.  Temperamenta iedzimtība    8
3.  Rakstura departaments    9
3.1.  Rakstura jēdziens    9
3.3.  Tests “H. Šmišeka rakstura akcentācijas tipi”    9
3.2.  Lišera krāsu tests    12
3.3.  Psihoģeometriskais tests    13
4.  Komunikācijas departaments    16
4.1.  Temperamenta izpausme saskarsmē    16
4.1.  Tests “Saskarsme”    16
5.  Motivācija departaments    17
5.1.  Motivācijas jēdziens    17
5.2.  Motivācijas analīze, izmantojot psihoģeometrisko testu    17
5.3.  S. Marlova-Krouna tests    18
6.  Kopsavilkums    19
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    20
1.pielikums.  Izpildītais H. Aizenka psiholoģisko pamatīpašību noteikšana    21
2.pielikums.  Izpildītais H. Šmišeka rakstura akcentācijas tests    23
3.pielikums.  Izpildītais tests “Saskarsme”    25
Darba fragmentsAizvērt

6. Kopsavilkums
Studiju kurss “Personības psiholoģija” bija mana pirmā saskarsme ar šo zinātni. Lekciju un darba izstrādes laikā es iepazinos ar teorētiskiem psiholoģijas pamatiem, kā arī izpildīju praktiskus uzdevumus un testus. Izpildītie testi deva man iespēju tuvāk iepazīties ar sevi, izpētīt savu temperamentu, raksturu, domāšanas, motivācijas un komunikācijas īpatnības. Pildīt testus bija interesanti – tas man vienmēr ir paticis, tāpēc arī darba izstrāde sagādāja man gandarījumu. Īpaši man patika psihoģeometriskais tests un Lišera tests, jo tie bija neparasti un man personīgi liekas interesanti, ka pēc cilvēka krāsu vai ģeometrisko figūru preferencēm var pateikt dažas lietas par viņa personību.
Kopumā es piekrītu testa rezultātiem par aptuveni 80%. Bija testi, kuriem es varu piekrist par visiem 100%, piemēram, H. Aizenka temperamenta tests. Bija arī tādi, kuriem piekrītu tikai daļēji vai kuru rezultātos saskatīju pretrunas, piemēram, H. Šmišeka tests. Tas pierada to, ka izpētīt indivīdu nav iespējami ar vienu testu – ir jāpilda vairāki, lai gūtu ticamu ieskatu cilvēka personībā.
Kursa struktūrā un lekciju gaitā es neko nemainītu, jo man patika gan teorētiska daļa, kura tika pasniegta aizraujoši, ar piemēriem no dzīves, gan arī praktiska daļa.
Manas galvenās iegūtas atziņas darba izstrādes un lekciju laikā ir:
1. Katrs cilvēks ir personība, un katrai personībai ir stiprākās un vājākās puses.

Atlants