Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 1.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 2.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 3.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 4.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 5.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 6.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 7.
  • Konspekts 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Temats – Jūra, ar to saistītās aktivitātes un dažādas īpašības vārdu atvasināšanas formas no lietvārdiem.
Mērķauditorijas raksturojums – Stundās piedalīsies 10 9.klases skolēni, vecumā no 14 – 15 gadiem.
Stundas mērķis – Motivēt skolēnus radoši domāt ar asociāciju metožu palīdzību, demokrātisku attieksmi un attīstīt prasmes skaidri noformulēt domas un īsi, koncentrēti tās izteikt.
Metodes mērķis
Sasveicināšanās, stundas mērķa, uzdevumu noskaidrošana – radīt skolēnos pārliecību, ka viņi zina, kas būs jādara un motivēt viņus plānot pašiem savu turpmāko darbību.
Domu kartes veidošana – motivēt skolēnus radoši domāt ar asociāciju metožu palīdzību.
Domu kartes rekonstruēšana – attīstīt rekonstruēšanas (konkrētajā gadījumā, pārrakstīšanas prasmi), rosināt atkārtot jau iepriekš darītas darbības.
Diskusija – rosināt skolēnus demokrātiski spriest par lietām, ievērojot grupas biedru domas un kompromisa ceļā nonākt pie kāda risinājuma.
Prezentācija – rosināt skolēnus uzstāties auditorijas priekša un koncentrēti, sadalot darba uzdevumus grupās prezentēt savas domas un padarīto.
Eseja – savu neizteikto domu “prezentācija”. Šai metodei konkrētajā gadījumā ir atgriezeniskās saites efekts.
Vēlamie rezultāti:
Skolēni izprot darba uzdevumus, stundas mērķi un to nepieciešamību;
Skolēni uzdevumus pilda, domājot radoši;
Skolēni diskutē un nonāk pie pamattēzēm, apmainoties domām ar klases biedriem;
Skolēni saprot, ka nav jāsteidzas un stundas galamērķis ir atkarīgs no viņu aktīvas darbības;
Skolēni koncentrēti un īsi prezentē savas domas;
Skolēni uzraksta savas personīgās domas esejā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants