Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'SIA "Amors" korporatīvo dāvanu un suvenīru koncepcija', 1.
  • Paraugs 'SIA "Amors" korporatīvo dāvanu un suvenīru koncepcija', 2.
  • Paraugs 'SIA "Amors" korporatīvo dāvanu un suvenīru koncepcija', 3.
  • Paraugs 'SIA "Amors" korporatīvo dāvanu un suvenīru koncepcija', 4.
  • Paraugs 'SIA "Amors" korporatīvo dāvanu un suvenīru koncepcija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Dāvanu pieņemšana, pateicība
Pieņemot dāvanas nedrīkst teikt: „Nevajadzēja tērēt tik daudz naudas”, „Paldies, bet man viss ir”, „Tās ir liekas pūles”. Par dāvanu ir jāpasakās un tā uzreiz jāver vaļā. Ja jums uzdāvina kaut ko ēdamu, tad ar to jāpacienā arī apkārtējie. Ja dāvana nepatīk, neizrādiet to!
Pateicības veidi:
individuāla pateicība (rokas spiediens);
rakstiska pateicība;
izmantojot publisku runu (masu pasākumos).
Cilvēks, kuram tiek dāvināts, var apzināties labuma piedāvātāja motīvus. Ja rodas aizdomas, ka dāvana var radīt saistības pret dāvinātāju un ietekmēt pienākumu pildīšanu, viņš to var arī nepieņemt.
Pieņemt dāvanu skaidrā naudā ir aizliegts.

Iesaiņošana
Jebkura dāvana ir jāiesaiņo. Izņēmums varētu būt lielas gleznas. Labs iesaiņojums dod vēstījumu par to, ka saņēmējs ir svarīgs. Iesaiņojumam var izvēlēties dāvanu papīru, dāvanu maisiņu vai dāvanu kastīti. Iesaiņojuma krāsu var izvēlēties, vadoties pēc korporatīvajām krāsām vai vienkārši, lai tas izskatītos skaisti, bet ne pārāk grezni.

Autora komentārsAtvērt
Atlants