Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns biškopības veikalam', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS   
  VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU   
  PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS   
  TIRGUS ANALĪZE   
  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   
  UZŅĒMUMA VADĪBA, PERSONĀLS   
  PROJEKTA IEVIEŠANAS PLĀNS   
  RISKI UN GALVENĀS PROBLĒMAS   
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Veikals „Medus kārums” galvenais darbības veids ir pakalpojums: proti, biškopības produktu pārdošana Liepājā. SIA ”Medus kārums” pārdos labas kvalitātes medus produktus.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientus ar augstas kvalitātes precēm par pieņemamām cenām. Savu mērķu sasniegšanai uzņēmums sameklēs, veidos zinošu un labi motivētu darbinieku komandu. Mērķi turpmākajam darbam: 2.gadā palielināt klientu skaitu par 30% vairāk nekā 1.gadā, sasniegt 20% tirgus daļu (Liepājā) līdz 3.gada beigām, noslēgt ilgtermiņa līgumus ar vismaz 10 piegādātājiem pirmajā gadā.
Mērķklienti ir dažāda vecuma Liepājas iedzīvotāji (aptuveni no 20 līdz 74 gadu vecumam), bet tomēr lielāks īpatsvars tiek likts uz ģimenes cilvēkiem un pensionāriem. Mērķklienti ir ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Liela daļa sabiedrības uzskata, ka medus ir dārgs, tomēr, ka par to ir vērts maksāt. Medus produktus pirks tie, kas ievēro veselīgu uzturu.
Produkta cena būs atkarīga no medus veida, kā arī no produkta veida vai tā būs svece vai ziede. Precēm tiks piemērota tirgus cena – līdzīga citu pilsētas veikalu cenām (veikala „Madara” u.c.). Plānots, ka medus cena būs aptuveni 7 Ls/kg līdz 10 Ls/kg.
Tā kā tas būs jauns uzņēmums, lielākoties reklāma būs informatīva, lai piesaistītu sabiedrības uzmanību. Uzņēmums plāno ievietot reklāmu pilsētas radio, pilsētas avīzē, portālā www.liepajniekiem.lv.
Uzņēmuma „Medus kārums” darbība tiks uzsākta, kad Uzņēmuma reģistrā apstiprinās SIA darbību un iekārtos veikala telpas, kas varētu ilgt 2 mēnešus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants