Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 32.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 33.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 34.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 35.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"', 36.
Darba fragmentsAizvērt

14. SECINĀJUMI
“Latvijas Krājbanka” ir ieviesusi starptautiskajiem standartiem atbilstošas kvalitātes nodrošināšanas sistēmas ISSO 9001:2000. Šī sistēma ir orientēta uz klientu vajadzībām un vēlmēm un tā palīdzēs “Latvijas Krājbankai” piegādāt klientiem visaugstākās kvalitātes pakalpojumus un realizēt optimālu darba organizāciju.
“Latvijas Krājbanka” kopš 1997. gada ir ieviesti dažādi jauni pakalpojumi un produkti – Internetbanka, Telefonbanka, e–paraksta paraugs un pilnveidoti vecie. Pēdējo gadu laikā ir izstrādāti un sākti piedāvāt jauni mūsdienīgi produkti, kā arī papildināti jau esošie – Mobilā banka, Hipotekārais aizdevums, Patēriņa kredīts, norēķinu kartes EUR. Klientiem tiek piedāvāti produktu komplekti privātpersonām un juridiskajām personām, kas dod iespēju ar izdevīgi saņemt vairākus produktus un pakalpojumus uzreiz. Vienīgi “Latvijas Krājbanka” nav pirmā banka Latvijā, kura klientiem piedāvā šos pakalpojumus, tādēļ ir jāsecina, ka “Latvijas Krājbanka” ir sekotāja citu banku pozitīvajam piemēram.
Pēdējo gadu laikā strauji palielinās bankas automātu skaits, jo pateicoties aktīvām norēķinu karšu atlaižu kampaņām, ir palielinājies klientu skaits, kuri izmanto bankas norēķinu kartes.
Latvijas Krājbanka uzstādīja pirmo Minibanku Latvijā.
Krājbanka, izstrādājot cenu politiku, ņemtas vērā ne tikai peļņas, ieguldītā kapitāla atdeve, konkurence, bet arī pieprasījums pie noteikta cenu līmeņa. Cenu politika ir diferencēta. Galveno pakalpojumu tarifi (norēķinu konti, norēķinu kartes, norēķinu operācijas) sadalās pēc piederības fizisko vai juridisko personu grupai. Šāds iedalījums izskaidrojams ar šo klientu grupu specifiskajām prasībām (uzņēmumiem) un piedāvāto pakalpojumu atšķirībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants