Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 1.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 2.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 3.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 4.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 5.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 6.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 7.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 8.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 9.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 10.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 11.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 12.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 13.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens', 14.
Darba fragmentsAizvērt

PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE
1. Izvirzītā mērķa saistība ar skolēnu personības aspektu.
Katrs skolēns strādājot pārī un individuāli atkārtoja, nostiprināja un pilnveidoja savas zināšanas par eiro naudszīmēm, atpazīstot un nosaucot eiro banknotes un monētas, veicot tā aprēķinus uzdevumu izpildē. Paužot savu viedokli un pieredzi par naudas nozīmi un naudas maka nepieciešamību cilvēku un bērnu dzīvē un ikdienā. Esot radošiem, patstāvīgiem un rūpīgiem skolēni turpina pilnveidot locīšanas prasmi un sīko pirkstu muskulatūru naudas maka locīšanas tehnikā.
2. Izvirzīto uzdevumu saistība ar izvirzīto mērķi, saistība ar skolēnu mācīšanās darbības prasmju pilnveidi.
Skolēni izdarīja secinājumus, novērojumus, izvērtēja situāciju. Skolotāja ļauj skolēniem brīvi izteikties un pamatot savas domas.
3. Skolēnu ieguvumus izzināmā jautājuma kontekstā.
Skolēni atkārtoja un nostiprināja savas zināšanas,atpazīstot un nosaucot kādas ir eiro naudaszīmes un paužot savu viedokli, kas balstās uz skolēnu pieredzi un zināšanām. Tāpat skolēni uzzināja, ka ar naudu jārīkojas saprātīgi, taupīgi un saudzīgi.
4. Skolēnu ieinteresētību un izaicinājumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants