Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 1.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 2.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 3.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 4.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 5.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 6.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 7.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 8.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 9.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 10.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 11.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 12.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 13.
  • Referāts 'Rezervēšanas pakalpojums Liepājas viesnīcās', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Pētījuma projekts    4
  Ievads    6
  Dati un metodes    7
  Aptaujas anketa    7
  Rezultāti    9
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mūsdienas aizvien populārākas kļūst elektroniskas rezervēšanas sistēmas un tādās rezervēšanas metodes, kā rezervēšanas caur mājās lapu un caur e-pastu ir jau parasta ikdienas lieta lielas pilsētas viesnīcām.
Liepājas naktsmītņu anketēšana parādīja, ka arī Liepājā notiek attīstība līdzi laikam un aizvien vairāk parādās iespēja rezervēt viesnīcu elektroniski. Tas nrāda,ka tūristiem pārsvarā nebūs nekādu problēmu ar pakalpojumu rezervēšanu tikai paris Daugavpils viesnīcu.
Daudzas viesnīcas uzsvēra,ka elektroniskās rezervēšanas sistēmu aģentūras peiprasa lielu komisijas maksu, tas nozīmē, ka vairums nav informētas par tādām ģentūrām,kuras nepieprasa komisijas maksu, vai arī nevēlas sadaarboties ar šīm aģentūrām, jo tās nav tik populāras un papildus darbs kontrolējot to rezervācijas.
Aptauja arī paskaidro to, kā elektroniskas rezervēšanas sistēmas nav garantētas, klienti var neierasties, kas viesnīcai radis papildus izmaksas.
Tāpēc vēljoprojām Liepājā ir naktsmītnes,kuras izvēlas un dot priekšroku tam rezervēšanas sistēmās, kur notiek tiešs kontakt ar klientu, kur var uzdot papildus jautājumus un informēt par visu nepieciešamo.

Autora komentārsAtvērt
Atlants