Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 1.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 2.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 3.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 4.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 5.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 6.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 7.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 8.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 9.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 10.
  • Konspekts 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Def.Spējas ir to psihisko īpatnību un kvalitāšu individuālais kopums, kurš tai nodrošina konkrēta darbības veida apguves un izpildes precizitāti un ātrumu.
Lai gan cilvēka zināšanas un prasmes saistītas ar viņa spējām, viennozīmīgas sakarības starp tām nav: spējas raksturo cilvēka zināšanas raksturo cilvēka zināšanu un prasmju apgūšanas un pielietošanas procesu, bet pašas zināšanas un prasmes ir šī procesa rezultātu raksturojumi.

Spēju mērīšanas problēmas.

Atkarībā no tā, kam pētnieki, pētot spējas, vairāk pievērš uzmanību – procesam vai rezultātam, psiholoģijas zinātnē izveidojušās divas pieejas to mērīšanā.
Pirmā pieeja – spēju mērīšanu savos darbos pamatojis krievu zinātnieks Ļ.Vigotskis. Viņš izstrādājis ‘’tuvākās attīstības zonas teoriju’…

Autora komentārsAtvērt
Atlants