Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 1.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 2.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 3.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 4.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 5.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 6.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 7.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 8.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 9.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 10.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 11.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 12.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 13.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 14.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 15.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 16.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 17.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 18.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 19.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 20.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 21.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 22.
  • Referāts 'Inovācijas kā uzņēmumu attīstības faktors', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Inovāciju jēdziens uzņēmējdarbībā    4
2.  Inovāciju loma uzņēmējdarbībā    7
3.  Inovatīvās darbības nepieciešamība uzņēmējdarbībā    9
3.1.  Inovāciju nepieciešamības identificēšana uzņēmumā    10
3.2.  Inovācijas – uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas faktors    11
3.3.  Pašreizējā situācija Latvijas uzņēmējdarbībā    12
4.  Inovatīvās uzņēmējdarbības finansēšanas avoti    14
  Secinājumi    17
  Bibliogrāfiskais saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

1.KONKURĒTSPĒJU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI
Reālā ekonomiskā dzīve pierāda, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas attīstības mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka, jo aktīvāka ir konkurence un jo labāki ir apstākļi tās izpausmei. Runājot par uzņēmumu vai organizāciju sekmēm tirgū, jāatceras, ka gan resursi, gan ienākumi ir ārpus ražošanas, ka ražošanā ir tikai izmaksas. Tāpēc šo izmaksu saskaņošana un racionalizēšana ar ārpus uzņēmuma noritošiem procesiem ir sekmju pamats [6.11].
Konkurence – tā ir sāncensība starp tirgū esošajiem preču ražotājiem un pārdevējiem, pakalpojumu sniedzējiem par tādiem preču ražošanas un preču pārdošanas, pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, kas nodrošinātu peļņu ilgstošā laika periodā. Vienlaikus konkurence ir mehānisms, kas regulē proporcijas ražošanā. Konkurences galvenās formas ir cena un necena. Minētās konkurences formas darbojas vienlaikus un savstarpējā mijiedarbībā. Ilgtermiņa skatījumā sō abu formu attīstībā vērojama tendence, ka nozīmīguma ziņā pieaug necenu konkurences loma. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants