Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 1.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 2.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 3.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 4.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 5.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 6.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 7.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 8.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 9.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 10.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 11.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 12.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 13.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 14.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 15.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 16.
  • Referāts 'Izglītības koncepcija', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir izglītība?    4
  Izglītības pakāpes    4
  Izglītības veidi    5
  Izglītības mērķgrupas    5
  LATVIJAS IZGLĪTĪBAS SISTĒMA    6
  Pirmskolas izglītība (ISCED līmenis 0)    6
  Pamatizglītība (ISCED līmenis 1 un 2)    6
  Vidējā izglītība (ISCED līmenis 3)    6
  Pēcvidējā izglītība (ISCED 4.līmenis)    7
  Augstākā izglītība (ISCED 5 līmenis)    7
  Pēcdiploma studijas (ISCED 6.līmenis )    10
  Izglītības attīstības pamatnostādnes 2007.–2013.gadam    12
  Izstrādāta IZM darbības stratēģija 2007.-2009.gadam    13
  Kas ir Nacionālais attīstības plāns?    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Pārmaiņas mūsdienu sabiedrībā un tautsaimniecībā izvirza jaunas prasības izglītības sistēmai. Tai jābūt kvalitatīvai, racionālai izdevumu ziņā un pieejamai katram Latvijas iedzīvotājam. Valsts atbalsts izglītībai un zinātnei var būtiski ietekmēt turpmāko Latvijas attīstību. Latvijas ilgtermiņa ekonomiskajā stratēģijā atzīmēts, ka ekonomiskās politikas kontekstā pieaug sociālpolitikas nozīme un investīciju nozīmīgums izglītībā un zinātnē. Latvijas Nacionālajā attīstības plānā uzsvērts, ka Latvijas attīstības pamatā jābūt sabiedrības spējai radīt jaunas zināšanas un tās izmantot tautsaimniecības attīstībai un vispārējā dzīves līmeņa paaugstināšanai.
Tieši tādēļ rakstu šo referātu, lai izpētītu vairāk izglītības sistēmu un vai tā ir pietiekoši kvalitatīva, lai vispārējais dzīves līmenis paaugstinātos.
Tādēļ darbā izskatu izglītības likumu, sistēmu un attīstību, kā arī Latvijas Nacionālais attīstības plāns 2007-2013.
Tā ir sistematizētu zināšanu un prasmju apguves un attieksmju veidošanas process un tā rezultāts. Izglītības process ietver mācību un audzināšanas darbību. Izglītības rezultāts ir personas zināšanu, prasmju un attieksmju kopums.
Izglītības likuma mērķis ir nodrošināt katram Latvijas iedzīvotājam iespēju attīstīt savu garīgo un fizisko potenciālu, lai veidotos par patstāvīgu un attīstītu personību, demokrātiskas Latvijas valsts un sabiedrības locekli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants