-
Rīgas tematisko bāru piedāvājums un pieprasījums jauniešu vidū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Bāru rašanās (vēsture) | 4 |
2. | Vispārīgi bāru darba organizācijas pamati | 5 |
2.1. | Pareizs telpu plānojums | 5 |
2.2. | Nepieciešamais bāra aprīkojums | 6 |
2.3. | Atbilstošas dzērienu kartes izveide | 7 |
3. | Tematisko bāru nozīme | 9 |
3.1. | Ieskats iespējamajās tēmatikās | 9 |
4. | Piedāvājums un pieprasījums | 10 |
5. | Aptaujas metode pētījumā | 12 |
5.1. | Aptaujas metode un tās veidi | 12 |
5.2. | Aptaujas anketa un tās struktūra | 13 |
5.3. | Sagatavovašanas gaita kvalitatīvai anketas izveidei | 13 |
6. | Pētijuma analīze | 15 |
6.1. | Rīgas tematiskie bāri un to piedāvājums | 15 |
6.2. | Rīgas tematisko bāru pieprasījums jauniešu vidū | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 30 | |
Pielikumi | 31 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Rīgas tematisko bāru piedāvājuma klāsts ir līdzīgs – gan cenu ziņā, gan tematikas ziņā;
2.Pamata tematikas Rīgas tematiskajos bāros ir noteikts dzēriens, specifisks interjers, konkrēts laikaposms;
3.Daudziem Rīgas tematiskajiem bāriem nav pieejamas mājaslapas, līdz ar to informācija par tiem;
4.Jauniešu vidū Rīgas tematiskie bāri ir aktuāls izklaides veids, pēc tiem ir liels pieprasījums;
5. Liela daļa jauniešu, kuri apgalvo, ka zin, kas ir tematiskais bārs, patiesībā to nezin;
6.Pieprasītakie tematiskie bāri jauniešu vidū ir „Shot-cafe” un „Ezītis miglā”;
7.Bāra izvēlē, jauniešiem svarīgākais faktors ir cenas;
Priekšlikumi
1.Tematisko bāru (kuri nav aktuāli jauniešu vidū) uzņēmējiem, lai popularizētu savu bāru, ieteiktu veidot vai nu īpašus piedāvājumus, vai arī reklāmas, lai iegūtu atpazīstamību;
2.Rīgas tematiskajiem bāriem, kuriem nav izveidotas mājas lapas, vajadzētu tās izveidot, jo informācijas neesamība samazina pieprasījumu;
3.Daudziem no tematiskajiem bāriem, kuriem jau ir mājas lapas, ieteiktu ieviests jauninājumus, jo bieži vien tajos ir novecojusi vai neprecīza informācija, kā arī vizuāli neatbilstošs noformējums, kas rada šaubas par uzņēmuma kvalitāti;
4.Svarīgs ieteikums daudzu uzņēmumu organizācijā – ir uzņēmēju darbinieku kontrole – lai tiktu ievērota darba vietu, kā arī uzņēmuma telpu tīrība.…
Šo studiju darbu veicu 2. kursā. Pētijuma rezultātā tiek noskaidrots, kuri no Rīgas bāriem ir tematiskie, kuri no tiem aktuālākie jauniešu vidū, kāi faktori ietekmē to izvēli, kā arī aplūkotas tematikas u.c.