Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Motivācija', 1.
  • Referāts 'Motivācija', 2.
  • Referāts 'Motivācija', 3.
  • Referāts 'Motivācija', 4.
  • Referāts 'Motivācija', 5.
  • Referāts 'Motivācija', 6.
  • Referāts 'Motivācija', 7.
  • Referāts 'Motivācija', 8.
  • Referāts 'Motivācija', 9.
  • Referāts 'Motivācija', 10.
  • Referāts 'Motivācija', 11.
  • Referāts 'Motivācija', 12.
  • Referāts 'Motivācija', 13.
  • Referāts 'Motivācija', 14.
  • Referāts 'Motivācija', 15.
  • Referāts 'Motivācija', 16.
  • Referāts 'Motivācija', 17.
  • Referāts 'Motivācija', 18.
  • Referāts 'Motivācija', 19.
  • Referāts 'Motivācija', 20.
  • Referāts 'Motivācija', 21.
  • Referāts 'Motivācija', 22.
  • Referāts 'Motivācija', 23.
  • Referāts 'Motivācija', 24.
  • Referāts 'Motivācija', 25.
  • Referāts 'Motivācija', 26.
  • Referāts 'Motivācija', 27.
  • Referāts 'Motivācija', 28.
  • Referāts 'Motivācija', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Analītiskais apraksts    6
1.1.  Motivācija un motivācijas teorija    6
1.2.  Monetārais un nemonetārais atalgojums    11
1.2.1.  Monetārais atalgojums    12
1.2.  Nemonetārais atalgojums    13
2.  Pētījuma rezultāti    15
2.1.  Anketas rezultāti    15
2.2.  Intervijas rezultāti    22
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un informācijas saraksts    26
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Izanalizējot uzņēmuma personālu, var secināt, ka darba mērķis ir sasniegts un uzdevumi izpildīti. Secinājumi atbilstoši veiktajai analīzei ir šādi:
1. Literatūras analīze parāda, ka, lai vadītājs spētu izvēlēties pareizi motivēšanas pieeju, ir nepieciešams pārzināt un arī izprast visas motivēšanas teorijas.
2. Literatūras analīze ļauj secināt, ka liela nozīme ir gan monetārajam, gan nemonetārajm atalgojumam. Abi atalgojuma elementi var motivēt darbiniekus uz labākiem rezultātiem.
3. Izvērtējot visus uzņēmuma darbiniekus ar anketēšanas metodu, visi 100% ir apmierināti ar darbu uzņēmumā, kas liecina, ka pašreizējā motivēšanas sistēma kultūras organizācijā ir veiksmīga.
4. Izmantojot anketēšanas metodi var apgalvot, ka kopumā visi darbinieki jūtas motivēti savā uzņēmumā, par to liecina anketas atbildes, ka lielākā daļa respondentu ir apmierināti gan ar vadītāju, gan darba algu, kā arī ar darba apstākļiem.
5. Intervijas metode ļauj secināt, ka darbinieki motivēšanas līdekļus labprātīgi izmanto, par to liecina koncertzāles „Cēsis” darbinieku kultūras pasākumu un kino biežais apmeklēšanas skaits.

Autora komentārsAtvērt
Atlants