Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Franšīze', 1.
  • Referāts 'Franšīze', 2.
  • Referāts 'Franšīze', 3.
  • Referāts 'Franšīze', 4.
  • Referāts 'Franšīze', 5.
  • Referāts 'Franšīze', 6.
  • Referāts 'Franšīze', 7.
  • Referāts 'Franšīze', 8.
  • Referāts 'Franšīze', 9.
  • Referāts 'Franšīze', 10.
  • Referāts 'Franšīze', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Franšīzes neliels ieskats vēsturē    4
2.  Franšīze un tās būtība    5
3.  Franšīzes priekšrocības    6
4.  Franšīzes līgums    7
5.  Franšīzes trūkumi un konkurences ierobežojumi    9
6.  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējās desmitgadēs franšīze ir piedzīvojusi strauju popularitātes pieaugumu visā pasaulē. Preču pārdošanā vai sniegšanā arvien biežāk tiek izmantota franšīze. Savukārt Latvijā ar franšīzes starpniecību pārdotās preces nesasniedz vienu trešdaļu no visām mazumtirdzniecībā pārdotajām precēm, kā tas ir, piemēram, Lielbritānijā. Pēdējā laikā tendences liecina, ka arī pie mums franšīze kļūst tik pat populāra kā pārējās Eiropas valstīs. Pie mums franšīze ir ienākusi salīdzinoši nesen, tomēr ar katru gadu kļūst arvien vairāk gan vietējo uzņēmumu, kas kļūst par franšīzes devējiem, gan tādi uzņēmēji, kas vēlas iesastīties kādā no starptautiskajām vai Latvijas franšīzes sistēmām.
Franšīzes devēja (Franchisor) un franšīzes ņēmēja (Franchisee) sadarbība ir vērsta uz sistēmas evolūciju kopumā. Franšīzes devējs dod franšīzes ņēmējam tiesības izmantot savu brendu un tehnoloģijas, līdz ar to pelnot un paplašinot savas ietekmes robežas. Franšīzes ņēmējs var attīstīt ienesīgo biznesu bez lielo investīciju piesaistīšanas un ar minimālu organizatorisko risku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants