Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam, kas nodarbojas ar piena produktu tirdzniecību', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma rekvizīti un apraksts    3
2.  Uzņēmuma pamatnostādnes    3
2.1.  Misija    3
2.2.  Mērķi    3
2.3.  Mērķu sasniegšanas ceļi    3
3.  Produkti un pakalpojumi    4
4.  Tirgus analīze    4
4.1.  Mērķa tirgus    4
4.2.  Tirgus attīstība    4
5.  Stratēģija un tās realizēšana    5
6.  Menedžments    6
7.  Mārketinga stratēģija    6
8.  Finansiālie plāni    6
Darba fragmentsAizvērt

SIA "X" ir uzņēmums, kura dibinātāji ir divas fiziskas personas ar augstāko ekonomisko izglītību. Dibinātājiem ir pieredze pārtikas, īpaši piena produktu mārketingā un tirdzniecībā, kā arī uzņēmumu vadībā. Biroja un noliktavas adrese ir X, Rīga.

2. UZŅĒMUMA PAMATNOSTĀDNES
2.1. Misija
SIA "X" misija ir piegādāt mazumtirdzniecības veikaliem un bāzēm pircēju pieprasītas un tirgus cenām atbilstošas un kvalitatīvas preces.
Uzņēmuma darbības rezultātā īpašniekiem ir jāatpelna tajā ieguldītos līdzekļus un laiku, kā arī jānes peļņu, kuru īpašnieki var sadalīt dividendēs vai ieguldīt uzņēmumā atbilstoši dibinātāju pieņemtajiem lēmumiem.

2.2. Mērķi:
1)Nokomplektēt pastāvīgu pieprasītu, tirgus cenām atbilstošu un peļņu nesošu preču sortimentu.
2)Nostabilizēt pastāvīgo klientu loku.

2.3. Mērķu sasniegšanas ceļi:
Lai sasniegtu iepriekšminētos mērķus, nepieciešams piesaistīt pastāvīgus preču piegādātājus, kuru ražoto preču sortiments un kvalitāte, kā arī cena atbilst tirgus prasībām. Īpaši jāpievērš uzmanība precēm, kuras ir pieprasītas, taču tiek slikti izplatītas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants