Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas plānu izpilde, kontrole. Pēckampaņu analīze. Reklāmas aģentūras', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas plānu izpilde, kontrole. Pēckampaņu analīze. Reklāmas aģentūras', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas plānu izpilde, kontrole. Pēckampaņu analīze. Reklāmas aģentūras', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas plānu izpilde, kontrole. Pēckampaņu analīze. Reklāmas aģentūras', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas plānu izpildi un kontroli veic reklāmu aģentūras. Tās ne vien izstrādā un realizē kampaņas, ko pasūta to klienti, bet arī veic pēckampaņu analīzi. Latvijā ir dažādas reklāmas, sabiedrisko attiecību un mediju aģentūras, kas sniedz pakalpojumus reklāmas un sabiedrisko attiecību jomā. Pilna servisa reklāmas aģentūras Latvijā ir Metro Leo Burnett, TBWA Latvija, Alfa Centrs, BALTA Komunikācijas, Baltic FCB, Creative Media Baltic u.c.
Reklāmas aģentūras nodrošina klientiem tirgus un konkurences analīzi, stratēģisko plānošanu, reklāmas kampaņu plānošanu, koordinēšanu un izstrādi, reklāmas materiālu un drukas darbu izstrādi, ar trešo pušu un BTL saistītu projektu plānošanu, koordinēšanu un izstrādi, brendu izveidi u.c.
Aģentūru pakalpojumus izdevīgi izmantot gadījumos, kad uzņēmumam trūkst pieredzes reklāmu kampaņu veidošanā un nav izpratnes par reklāmas tirgu Latvijā. Aģentūras kalpo par noderīgiem konsultāciju un pieredzes apmaiņu resursiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants