Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga plāns bāram', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns bāram', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Manis izvēlētais produkts ir bārs “Sunshine’’. Mārketinga plāns tiek veidots, lai izanalizētu bāra lomu Latvijas tirgū. Bārs ‘’Sunshine” ir augstas klases bārs, kurš domāts publikai un apmeklētājiem ar augstiem ienākumiem, jo cenas ir augstas.
Publikas vidējais vecums svārstās no 18 – 30 gadiem.
Bārs cenšas piesaistīt gan ārzemniekus, gan pašmāju publiku ar saviem oriģinālajiem dzērieniem, uzkodām un neatkārtojamo atmosfēru. Kā arī augstas klases apkalpošanu.
Bārā ir viena liela telpa ar mazu skatuvi, kur iespējams uzstāties māksliniekiem, deju grīda, bāra lete un ari mazāka telpa pagrabā, speciāli nodalīta smēķētājiem.
Bāram ir plaša dzērienu karte, ar nedaudzām uzkodām. Tā piedāvā gan visvienkāršākos dzērienus, gan arī ļoti izsmalcinātus un dārgus vīnus un šampaniešus, viss atkarīgs no klienta vēlmēm un maksātspējas.
Bārā strādā 3 pieredzes bagāti un profesionāli bārmeņi un 2 laipnas viesmīles.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants