Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 1.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 2.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 3.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 4.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 5.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 6.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 7.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 8.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 9.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 10.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 11.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 12.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 13.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 14.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 15.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 16.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 17.
  • Referāts '"Liepzars" veikala darba analīze', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Nodaļa Anketa , tās pamatojums un rezultāti ziedu veikala “Liepzara salons” tirgus izpētē    4
  Anketa    4
  Jautājumu pamatojums    6
  Rezultāti    8
  Nodaļa Rezultātu analīze    29
  Secinājums    32
  Rezumējums    33
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija var tikt virzīta ne tikai uz pircēju vajadzību un prasību apmierināšanu mērķtirgū, bet arī pret konkurentiem, kuri apkalpo tos pašus pircējus. Tādejādi nepieciešams izpētīt konkurentu vājās vietas un sagatavot tiem zināmas "lamatas ".
Mārketinga stratēģija, kas vērsta pret konkurentiem, ir atkarīga no firmas lieluma (saprotot ar to pamatkapitāla lielumu, realizācijas apjomu) un pozīcijām kādā no biznesa jomām (daļa tirgū, pircēju attieksme). Lielas firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu sekmīgai konkurentcīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Katra firma analīzē var noskaidrot savu stāvokli, lai pieņemtu pareizāku lēmumu par jaunām investīcijām, par biznesa uzturēšanu vai sašaurināšanu vai pat par savas darbības pārtraukšanu konkrētajā nozarē.
Ziedu dizaina studijas “Liepzars” ziedu veikals “Liepzara salons” ir dibināts 1998.gada 25. martā uz sabiedriskās organizācijas Ziedu dizaina studijas “Liepzars” bāzes.
Organizācija nodarbojas floristiku, tās mācīšanu, kursu un izstāžu organizēšanu. Populāri ne tikai Liepājā, bet arī Latvijā, ir kļuvuši “Liepājas ziedu svētki”. Vēlāk Ziedu dizaina studija “Liepzars” sāka sniegt pakalpojumus organizācijām un uzņēmumiem tāda veida pakalpojumus kā skatlogu, banketu un dažādu lielu pasākumu noformēšanu. Piemēram tiek noformēts tāds pasākumus kā “Pianisma zvaigžņu festivāls”, jau vairākus gadus izpilda arī Liepājas pilsētas domes pasūtījumu – Pilsētas Ziemassvētku noformējums, u.c. Tā kā sabiedriskā organizācija Ziedu dizaina studija “Liepzars” ir bezpeļņas organizācija un vienīgie ienākuma avoti var būt tikai ziedojumi un biedru nauda, tad lai gūtu oficiālus ienākumus uz studijas bāzes tika atvērts ziedu veikals “Liepzara salons”.
Pamatpakalpojums, ko sniedz ziedu veikals “Liepzara salons”, ir griezto ziedu, telpaugu, ziedu buķešu un floristikas preču tirdzniecība. Paralēli salons turpina sniegt pakalpojumus ar ko Ziedu dizaina studija “Liepzars” nodarbojās jau agrāk. Ziedu veikala galvenais mērķis ir klientu vajadzību apmierināšana gan ikdienā, gan svētku, gan citos gadījumos pie tam saņemot par to peļņu.
Patreizējā situācijā ir ļoti svarīgi pieņemt pareizos lēmumus, jo “Liepzara salons” strādā bez reālas peļņas. Viens no veikala mērķiem ir papildpakalpojumu attīstīšana, virzot tos uz organizācijām un uzņēmumiem, tāpat bez žēlastības atmest neejošas preces un pakalpojumus, tādēļ nolēmu anketēt pircējus un potenciālos klientus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants