Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mediju mārketings', 1.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 2.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 3.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 4.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 5.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 6.
  • Referāts 'Mediju mārketings', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Termins “mārketings” parādās 19.un 20.gs.mijā un tiek uztverts kā darbs ar tirgu. 20.gs.sākumā tas ienāk kā mācību disciplīna augstskolās.

MĀRKETINGS – darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādāšanā, cenu veidošanā, virzīšanā, sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības.
Mārketinga koncepcijas pieņemšana nozīmē:
Iegūt informāciju par tirgu, patērētāja galīgajām vajadzībām, vēlmēm, uztverēm. Informācija par tirgu ir izšķiroša.
Radīt ekonomiskus, tehniskus un organizatoriskus apstākļus šīs informācijas izmantošanai
Veikt stratēģiskus un taktiskus pasākumus
Nodrošināt līdzekļus…

Autora komentārsAtvērt
Atlants