Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 7.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 8.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 9.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 10.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 11.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 12.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 13.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 14.
  • Konspekts 'Sākumskolas bērna raksturojums', 15.
Darba fragmentsAizvērt

estāšanās skolā iezīmē jauna perioda sākumu bērna dzīvē.
Tiek izdalīti divi cilvēka vecuma veidi – fiziskais (pases), psihiskais (nosaka psihiskās attīstības līmenis). Bieži šie vecumi nesakrīt. Fiziskā vecuma periodizācija:
- jaundzimušais 0 – 10 dienas
- zīdainis 10 dienas – 1 gads
- agrā bērnība 1 – 3 gadi
- pirmsskolas vecums 3 – 6 gadi
- jaunākais skolas vecums 6/7 – 10 gadi
- pusaudža vecums 11 – 14 gadi
- agrā jaunība 15 – 18 gadi
Fizisko vecumu precīzi nosaka dzīves laiks. Psihiskā vecuma mērīšanai pasaulē nav viennozīmīga risinājuma. Psihiskās attīstības mērīšanai ir piecas pieejas:
- apziņas attīstība vispār;
- personības intelektuālā attīstība;…

Atlants