Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 7.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 8.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 9.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 10.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 11.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 12.
  • Konspekts 'Lauksaimneicības organizāciju biedrību un sabiedrību raksturojums', 13.
Darba fragmentsAizvērt

1.Nosaukt jaunās politikas mērķus.
Galvenais mērķis ir sniegt informāciju pēc iespējas lielākai Latvijas Lauku atbalsta programmas mērķa grupu daļai iespējami plašākā reģionālajā pārklājumā par laika periodā no 2007.gada līdz 2013.gadam pieejamo atbalstu lauku teritorijās esošajiem uzņēmumiem (vai uzņēmumos strādājošajiem), privātpersonām, pašvaldībām, utt.
Ņemot vērā izvirzīto galveno mērķi, komunikācijas stratēģijai ir izvirzāmi 3 apakšmērķi:
1. sabiedrības izpratnes veicināšana par valsts un ES atbalstu lauku attīstībai, nodrošinot regulāru un visaptverošu informāciju par atbalsta saņemšanas iespējām;
2. veicināt veiksmīgu projektu pieteikumu iesniegšanas, uzsākšanas un īstenošanas procesu, sniedzot nepieciešamo informatīvo atbalstu projektu iesniedzējiem un sabiedrībai kopumā;
3. veicināt informācijas apmaiņu starp Latvijas Lauku attīstības programmas vadībā iesaistītajām institūcijām.

Komunikācijas stratēģijai jābalstās uz 4 pamatvērtībām (principiem):
• lauku atbalsta programmas pasākumi ir pieejami visiem, kas atbilst definētajām mērķa auditorijām;
• atbalsta sniegšanas process ir caurskatāms, ļaujot jebkuram interesentam sekot līdzi pasākumu ietvaros pieejamo līdzekļu apgūšanas gaitai;
• mērķa auditorija informācijas izplatīšanas procesā saņem nesagrozītu vēstījumu;
• mērķa auditorijas ir informētas arī par citu fondu pieejamību. ņemot vērā izvirzīto galveno

2.Raksturot ES Lauku attīstības politikas asis.
Lauku attīstības programmas 2007.–2013. gadam finansējums un pasākumi ir sadalīti četrās asīs. Katrai asij ir norādīts mērķis, pasākumu kopums, kas palīdz šo mērķi sasniegt, un noteikts finansējums:
1. ass finansējums tiek virzīts pasākumiem, kas atbalsta ražošanas veicināšanu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarēs;
2. ass pasākumi saistās ar maksājumiem par mazāk labvēlīgiem apvidiem un bioloģiskās lauksaimniecības attīstību;
3. ass finansējums novirzīts pasākumiem, kas paredzēti lauku uzņēmējdarbības dažādošanai (nesaistītai ar lauksaimniecību), kā arī pašvaldībām lauku teritoriju sakārtošanai;
4. ass pasākumi tiks īstenoti ar LEADER pieeju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants