• Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. Stimulēšanas līdzekļi un iedarbības objekti

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. S', 1.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. S', 2.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. S', 3.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. S', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Preču realizācijas stimulēšanas būtība un mērķi.
Uzņēmuma reklāmas darbība jāpapildina ar citiem mārketinga komunikāciju veidiem, t.sk. ar preču realizācijas stimulēšanas paņēmieniem.
Preču realizācijas stimulēšana ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana ar nolūku paātrināt un (vai) palielināt pircēju (starpnieku) motivējumu pirkt (pārdot) preci.
Jāatšķir trīs preču realizācijas stimulēšanas virzieni (objektīvi):
• patēriņa tirgus pircēju stimulēšana (paraugu izplatīšana, atlaižu kuponi, prēmijas u.c.);
• starpnieku tirgus dalībnieku stimulēšana (cenu atlaides, prēmijas, kopīgas reklāmas veidošana u.c);…

Atlants