Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 1.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 2.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 3.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 4.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 5.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 6.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 7.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 8.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 9.
  • Referāts 'Darbinieku apmierinātība ar darbu', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorijas par darbinieku apmierinātību ar darbu    4
  Vadītājs krīzes situācijā kā atslēgas figūra organizācijā darbinieku apmierinātībai ar darbu    7
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Kāda internetā izlasīta informācija lika aizdomāties par referātā iztirzājamo tēmu – kāds tad ir darbinieka vēlamais darba devējs, kādas ir galvenās tendences.
Kā vēsta starptautiskais uzņēmums The Economist Intelligence Unit (kas ir uzņēmuma The Economist Group apakšuzņēmums. The Economist Group izdod arī starptautisko izdevumu The Economist un specializējas uz lietišķo informāciju. Kompānijai ir globāls ekspertu tīkls ar vairāk kā 500 analītiķiem. Kompānija regulāri veic pētījumus un prognozes vairāk kā 200 pasaules valstīs) situācija darba tirgū nav vienkārša visā pasaulē, un ar katru gadu samazinās talantīgo un augsti kvalificēto darbinieku skaits. Tuvāko divu gadu laikā situācija tikai saasināsies.
Organizācija Economist Intelligence Unit veica darba tirgus pētījumu valstīs, kur strauji attīstās ekonomika, un izdarīja rezultātā vairākus secinājumus.
Piemēram, Krievijas izpētes dalībnieki uzskata, ka talantu sacensībā vinnēs tās kompānijas, kuras veidos spēcīgu imidžu kā labs darba devējs.
Tādā veidā, uzņēmumiem vajadzēs aktīvi attīstīt iekšējās apmācības sistēmas, skaidri veidot darbinieka karjeras attīstības shēmu, dot iespēju darbiniekiem strādāt pie dažādiem attīstības projektiem, tādejādi iegūstot pastāvīgi jaunas zināšanas un pieredzes apmaiņu.
Tas ir īpaši svarīgi, lai apmierinātu jaunus speciālistus ar ambicioziem karjeras plāniem.
Tiem, kas vēlēsies piesaistīt un noturēt labus speciālistus, vajadzēs ņemt vērā speciālistu centienus sabalansēt savu karjeras un privāto dzīvi, kā arī sākt pieņemt elastīgus darba grafikus un attālinātu darba režīmu.
Paredzams, ka stiprināsies darba devēju sadarbības saites. 46% darba devēju jau pētījumā runā par to, ka gatavojas veidot apmācību asociācijas, bet ceturtā daļa respondentu jau ir gatavi sadarboties ar konkurējošiem uzņēmumiem apmācību jomā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants