Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 4.
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 5.
  • Konspekts 'Bērnu runas īpatnības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs nakošajā nedēļā bijām ekskursijā. ’Mēs vakar bijām ekskursijā.’ (Niks 8 g.). Puisis nezin nedēļas dienas, mēnešu un laika jēdzienus. Viss viņa stāstītais, kur iesaistīts laiks ir līdzīgā manierē – rītā bijām, nākošajā nedēļā, šodien ir dzeltenā diena.
4. Sinatkses īpatnības.
4.1. Savelk vārdus kopā.
Emmēst ‘Ejam ēst’ (Reinis 10 g.).
4.2. Teikumā kādu vārdu izmet.
Mana mamma arī skolotāja. (Reinis 10 g.).
Es braukšu rīt mājām. ( Reinis 10 g.).
4.3. Mainīta vārdu kārtība.
Man soma zila ir. (Dāvids 8 g.).
5. Brīvās izvēles daļa.
5.1. Nepareiza vārdu izvēle/ lietojums.
Skolotāj, kad Jums būs pilns vēders ar bērnu? ‘Skolotāj, kad Jums būs bērns?’ (Niks 8 g.).
Vai Jūs eat uz telefona ? ‘Vai Jūs man zvanat? ’ (Dāvids 8 g.).

Manā darbā pieminētie bērni, kuri ir 8 gadus veci, ar mācīšanās grūtībām, kuri nākuši no sociāli ielaistām ģimenēm, un viņu prāta spējas ir atbistošas pāris gadus jaunākiem bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants