Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 1.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 2.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 3.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 4.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 5.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 6.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 7.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 8.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 9.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 10.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 11.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 12.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 13.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 14.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 15.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 16.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 17.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 18.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 19.
  • Referāts 'Jūras transportam ir tieša ietekme uz Baltijas jūras vidi', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Baltijas jūras raksturojums    4
2.  Baltijas jūras izmantošanas nozīme    5
3.  Transporta ietekme uz Baltijas jūru    6
3.1.  Naftas un tās produktu piesārņojums    6
3.1.1.  Kuģu kravu pārvadājumi    6
3.1.2.  Kuģu avārijas (katastrofas)    7
3.1.3.  Ar sauszemes noteci    9
3.1.4.  Iegūstot naftu    10
4.  Kuģu radīto notekūdeņu neatļautas noplūdes    12
5.  Svešzemju sugu ieviešana ar jūras transportu    14
6.  Kuģu pretapauguma krāsu ietekme uz vidi    16
  Secinājumi    17
  Literatūra un avoti    18
  Pielikums Nr.1    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kaut gan, apmēram, 70% no jūras piesārņojuma nāk no sauszemes, un to rada sadzīves, lauksaimniecības un rūpniecības atkritumi, tomēr būtiska ietekme ir arī jūras transportam, kurš sastāda 12%.
Piesārņojums no jūras transporta var izraisīt neatgriezeniskas izmaiņas Baltijas jūras ekosistēmā. Tas rada naftas un tās produktu piesārņojumu, notekūdeņu neatļauto noplūžu piesārņojumu, svešzemju sugu ieviešanu un pretapauguma krāsu ietekmi
90% gadījumu naftas produkti jūrā tiek novadīti apzināti, cerot ietaupīt līdzekļus un laiku, kas nepieciešams to nodošanai, un tikai atlikušie 10% ir saistīti ar avārijām vai atbildīgo personu nolaidību, tādējādi, lai samazinātu piesārņojumu ar naftas produktiem Baltijas jūrā, ir jāpastiprina kuģu kontrolē ostās, kā arī jāizveido tiesību normu sistēma, lai kuģu vadītāji nebūtu ieinteresēti nelegāli atbrīvoties no radītajiem atkritumiem.
Tiek prognozēts, ka pieaugot naftas cenām aktualizēsies centieni iegūt naftu arī Baltijas jūrā, tādēļ nepieciešams izstrādāt normatīvos aktus, kas regulētu šā procesa norisi.
.

Autora komentārsAtvērt
Atlants