Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 1.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 2.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 3.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 4.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 5.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 6.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 7.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 8.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 9.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 10.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 11.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 12.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 13.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 14.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 15.
  • Prakses atskaite 'SIA „Jūrnieku centrs”', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Jūrnieku centrs” darbības nozare    4
1.1.  Uzņēmuma darbības joma    4
1.2.  Nozares attīstību tempu raksturojums    4
2.  „Jūrnieku centra” tirgus nišas raksturojums    6
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    6
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    8
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    9
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    10
4.1.  „Jūrnieku centra” piedāvāto pakalpojumu klāsts    10
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    11
4.3.  Reklāmas veidi un efektivitāte    12
4.4.  Piedāvāto pakalpojumu sadales un realizācijas varianti    13
5.  Uzņēmuma īss tirgzinību problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    14
6.  Secinājumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Tirgzinības prakses veikšanai tika izmantots SIA “Jūrnieku centrs” , kas darbojas kopš 2002.gada 6.septembra.
Prakses darba mērķis ir:
Izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos;
Nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākā studiju un darba procesā;
Pilnvērtīgai mērķa sasniegšanai, analizējot prakses darba mērķus, darbā tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Raksturot uzņēmuma darbības nozari;
Raksturot uzņēmuma tirgus nišu;
Analizēt uzņēmuma tirgus mērķi;
Raksturot uzņēmuma tirgus aktivitātes
Raksturot uzņēmuma tirgzinību problēmas un aprakstīt nepieciešamo izmaiņu priekšlikumus
Minēto uzdevumu veikšanai izmantota praktiska rakstura informācija no uzņēmuma darbības.
1. SIA „Jūrnieku centrs” darbības nozare
1.1. Uzņēmuma darbības joma.
SIA „Jūrnieku centrs” sākotnēji veidots kā bezpeļņas organizācija, kas nodrošinātu jūrnieku labklājību ostā. Tas ir Centrs, kas paredzēts, lai jūrnieks, atrazdamies attiecīgajā ostā varētu civilizēti atpūsties un justies kā mājās, pie tam, baudot Centra ērtības bez maksas. Šis Centrs ir samērā jauns, jo nodots ekspluatācijai tikai 2002. gada 6.septembrī.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants