Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Kvalitātes nozīme uzņēmumā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Kā jau visiem ir labi zināms, uzņēmums nedarbojas tikai tādēļ, lai nodarbinātu cilvēkus, bet lai, paralēli tam, gūtu arī peļņu, realizējot produkciju. Bet kā likums ir tas, ka savu produkciju varēsi pārdot tikai tad, ja kāds to arī vēlēsies pirkt un tieši tādēļ liela daļa uzņēmumu kā vienu no pamatmērķiem ir izvirzījuši mērķi apmierināt patērētāju vēlmes. Lai uzņemums varētu apmierināt pircēju vēlmes, tam vispirms jānoskaidro, kas pircējam ir svarīgs un šeit vienmēr nākas saskarties ar lielu pretrunu, jo cilvēki vēlas iegādāties preces ar maksimāli augstu kvalitāti par maksimāli zemu cenu (protams, ja neņemam vērā luksus preces, kuras ir īstas Gifina preces, proti, preces, kuras iegādājas imidža celšanai, jo šādos gadījumos kvalitāte bieži nav tik svarīga kā tieši cena, lai parādītu, ka var atļauties šo preci iegādāties). …

Autora komentārsAtvērt
Atlants