Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 1.
  • Eseja 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 2.
  • Eseja 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 3.
  • Eseja 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma „Laima” stiprās puses:
Latvijas saldumu vizītkarte un kopā ar A/S „Staburadze” – lielākās saldumu ražošanas koncerns Baltijā.
A/S „Laima” ir izturējusi gan abus Pasaules karus, gan okupācijas režijumus, bet kvalitatīvā saldumu garša ir saglabājusies un attīstās arvien jaunās niansēs.
Liela uzņēmējdarbības un saldumu ražošanas pieredze, apm. 130. gadu pieredze.
Pircēji zina ,ka uz šo vārdu var paļauties – tā ir augsta kvalitāte.
Ļoti plašs un dziļš preču sortiments – kopā ar „Staburadzi” 430 dažādu saldumu veidi.
Gada apgrozījums sasniedz 24 miljonus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants