Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 1.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 2.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 3.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 4.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 5.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 6.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 7.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 8.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 9.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 10.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 11.
  • Prakses atskaite 'Jūras transporta ekonomika', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ostu raksturojums    3
1.1  Iekraušanas osta    3
1.2  Izkraušanas osta    3
2.  Kuģa raksturojums    4
3.  Reisa laka aprēķins    4
3.1.  Reisa ilgums    5
3.1.1  Laiks gaitā    5
3.1.2  Stāvēšanas laiks    5
4.  Tiešie izdevumi    6
4.1  Izdevumi ekipāžas uzturēšanai    6
4.2  Izdevumi kurināmajam    7
4.3  Ūdens izlietojums reisam    8
4.4  Izdevumi materiāli tehniskajai apgādei    8
4.5  Izdevumi kuģa remontam    8
4.6  Amortizācijas izmaksas    9
4.7  Ostu nodevas, navigācijas un aģentēšanas izdevumi    9
4.8  Tiešie izdevumi kopā par reisu    10
5.  Netiešie izdevumi kopā par reisu    10
6.  Pārējie izdevumi    11
7.  Kopējie izdevumi    11
8.  Pašizmaksa    11
9.  Ienākumu aprēķins    11
10.  Kuģa finansiālās darbības novērtējums    12
Darba fragmentsAizvērt

1.Ostu raksturojums.

1.1 Iekraušanas osta:
Punto Europa Marine Terminal ( Ekvatoriālā Gvineja). Osta atrodas uz salas Bioko. Ostas koordinātas 03.47 Ziemeļu un 08.43 Austrumu. Interesants fakts, ka ostai vēl nav izbūvēta piestātne, tādēļ tankertipa kuģi var pietauvoties tikai pie sešām ūdens pietauvošanās bojām. Ir arī ierobežojumi kuģiem, kādi drīkst ienākt šai ostā. Jēlnaftas tankeriem šie ierob9ežojumi ir 290 m garums 130 000 tonnu ūdens izspaida. Nav ne iegrimes, ne platuma ierobežojumu. Kuģis var iziet un ienākt ostā tikai dienas gaišajā laikā.

1.2 Izkraušanas osta:
New York ( USA). Ņujorkā ir ļoti daudz naftas terminālu, bet mūsu gadījumā kuģis iegāja New Jersey ostā. Ir bijuši gadījumi, kad Ņujorkas ostas apkārtnē kuģi tika atstumti no piestātnes un arī pārrautas pietauvošanās tauvas. Tas ir noticis saceļoties strauji vējam līdz 60 metriem un palielinoties ūdens viļņošanai. Tādēļ patstāvīgi ir jāuzmana pietauvošanās gali un tiem ir jābūt ciešiem. Ieiešana ostā un iziešana notiek cauru diennakti, izņemot, sliktu laika apstākļu gadījumā.…

Atlants