Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 1.
  • Eseja 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 2.
  • Eseja 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 3.
  • Eseja 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 4.
  • Eseja 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību metožu pilnveide
Džons Djūlijs- viņš izstrādāja zinātniskās pētniecības teoriju un izmantoja to sabiedriskās dzīves jomās. Viņš bija projekta metodes ieviesējs. Pretstatot vecajai skolu sistēmai, viņš saka ”mācīt darot”, t.i., lai zināšanas iegūtu no praktiskās darbības.
Darba skolu mērķis- stundu uzlabošana.
Pāvels Blonskis izstrādāja “projektu skolu’. Tajā uzsvērts rūpnieciskā darba izglītojošā vērtība.
Mācību procesā jāorientējas uz brīvas, humānas, atbildīgas personības pašattīstību, skola akcentē audzēkņu vajadzības, gatavību dzīves darbībai, attīsta prasmes sadarboties ar citiem –tā domā K Rodžers.

Autora komentārsAtvērt
Atlants