Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 1.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 2.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 3.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 4.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 5.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 6.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 7.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 8.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 9.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 10.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 11.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 12.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 13.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 14.
  • Prezentācija 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Aptuveni 94% no pētījuma dalībniekiem apgalvo, ka testa pildīšana mobilajā aplikācijā un interneta vietnē Quizizz.com palīdzēja atkārtot mācīto vielu, tādējādi produktīvāk izmatojot stundas laiku.
95% no pētījuma dalībniekiem patika strādāt ar šāda veida mobilo aplikāciju un interneta vietni.
Apmēram 66% no pētījuma dalībniekiem būtu gatavi izmantot šāda tipa mobilo aplikāciju un interneta vietni pēc iespējas biežāk, lai padarītu mācību stundas interesantākas.
Skolotāji pozitīvi vērtē aplikācijas Quizizz.com priekšrocības, piemēram, attēlu, audio un video ievietošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants