Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 1.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 2.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 3.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 4.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 5.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 6.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 7.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 8.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 9.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 10.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 11.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 12.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 13.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 14.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 15.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 16.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 17.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 18.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 19.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 20.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 21.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 22.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 23.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 24.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 25.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 26.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 27.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 28.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 29.
  • Referāts 'Atkritumu problēma jārisina nekavējoties! ', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Atkritumu šķirošana    4
2.  Atkritumu rašanās veidi    7
3.  Vides piesārņošana ar atkritumiem    8
3.1.  Bīstamie atkritumi    8
3.2.  Pārstrāde    9
3.3.  Šķirošana    10
3.4.  Organisko atkritumu dedzināšana    11
3.5.  Otrreizējā izmantošana    12
4.  ES direktīva par atkritumiem    13
4.1.  Medicīnisko atkritumu pārstrādes sistēmas izveide    13
4.2.  Naftas produktu atkritumi    13
4.4.  Veterinārie atkritumi    14
5.  Akcija “„Sadzīves bīstamo atkritumu ietekmes uz vidi samazināšana Saldus rajonā"    15
6.  Atkritumu šķirošana Druvā    18
7.  Anketu analīze    19
8.  Projekts „Skulptūras no atkritumiem"    24
9.  Teorētiskais atkritumu daudzums Brocēnu pilsētā    25
10.  Secinājumi    26
11.  Anotācija    27
12.  Izmantota literatūra    28
13.  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Daudzās valstīs (Somijā, Zviedrijā, Dānijā) jau gadus divdesmit kultivēts un nu jau iesakņojies paradums ir sadzīves atkritumu šķirošana. Somiem šodien jau ir pierasta ikdiena šķirot atkritumus, tur nevienam ne tik vien nav jautājumu par to, kas tie par dažāda lieluma un krāsas konteineriem, kas sagrupēti šur un tur pilsētas teritorijā, viņi arī nejūtas nedz pārsteigti, nedz apgrūtināti, ka atkritumi mājās jāsaliek atsevišķi: stikli vienā maisiņā, plastmasa ­ citā, papīri, pārtikas atkritumi. Viņi arī neprasa, ­ kas man par to būs. Vai man piemaksās kādu santīmu par pūlēm? Tur cilvēki domā citādāk. Viņi saprot, ka dabas resursi nav neizsmeļami, ka katrs pāri nodarījums dabai agri vai vēlu cilvēkam atspēlēsies. Jā, arī mēs to zinām. Tikai bieži vien pietrūkst saprašanas, ka arī sadauzīta stikla pudele, plastmasas gabals, ko sadedzina atkritumu izgāztuvē utt., ka arī šādi sīkumi, ilgāku laiku krājoties viens pie otra, var radīt Černobiļas atomsprādziena efektu.

Darba mērķis- uzzināt Saldus rajona iedzīvotāju viedokli par atkritumu šķirošanas nepieciešamību, un gatavību praktiski iesaistīties šajā darbā.
Darba uzdevumi:
1.Teorētiski iepazīties ar atkritumu klasifikāciju un to pārstrādes iespējam.
2.Apzināt pasākumus Eiropā.
3.Veikt iedzīvotāju aptaujas.
4.Izdarīt pētījumus par dažādu atkritumu daudzumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants