Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 1.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 2.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 3.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 4.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 5.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 6.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 7.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 8.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 9.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 10.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 11.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 12.
  • Referāts 'Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Inovācijas un konkurētspējas teorētiskie aspekti   
1.1.  Inovāciju būtība un to veidi   
1.2.  Konkurētspēja un inovācijas   
2.  Inovāciju loma konkurētspējas paaugstināšanā uzņēmumu līmenī   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās pasaules ekonomiskā aprite notiek daudz ātrāk kā dažus gadsimtus atpakaļ. Līdz ar izmaiņām ekonomikā un cilvēkos paātrinās arī nepieciešamība pēc jaunām precēm un produktiem. Šī iemesla dēļ samazinās preču dzīves cikls un līdz ar to uzņēmējdarbībā pieaug inovāciju loma.
Inovācijas būtība un mērķis ir ieviest ko jaunu, kas optimizētu uzņēmuma darbību vai labāk spētu apmierināt vajadzības, tādējādi paaugstinot uzņēmuma piedāvāto preču un pakalpojumu konkurētspēju tirgū, tādējādi palielinot arī paša uzņēmuma konkurētspēju un nesot uzņēmējiem vairāk peļņas. Tieši inovācijas gala rezultāts ir jaunievedumi, produktu un procesu kvalitātes un efektivitātes uzlabojumi, kā arī jaunievedumi darba organizācijā un jaunu piegādātāju un patērētāju attiecību veidošanā.
Tomēr problēma slēpjas tajā, ka inovāciju loma bieži netiek pietiekami novērtēta – liels daudzums uzņēmumu nav gatavi ieguldīt lielus līdzekļu apjomus izpētē un tehnoloģiju attīstībā, nezinot, vai tie spēs nest augļus. Šo iemeslu dēļ nepieciešams sīkāk pētīt, kā inovācijas palīdz uzņēmumiem konkurences apstākļos.
Šī referāta mērķis ir noskaidrot un izanalizēt inovāciju lomu konkurētspējas paaugstināšanā. Īpašs uzsvars šajā gadījumā tiks likts uz inovāciju nozīmīgumu atsevišķu uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā, jo tieši uzņēmumi un nozares pārstāv valsti starptautiskā līmenī.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants