Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 1.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 2.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 3.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 4.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 5.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 6.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 7.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 8.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 9.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 10.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 11.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 12.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 13.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 14.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 15.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 16.
  • Referāts 'Izglītību reglamentējošie starptautiskie normatīvie akti', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumi    3
  Ievads    4
1.  Apvienoto Nāciju Vispārējā Cilvēktiesību deklarācija    5
2.  Starptautiskais pakts par ekonomiskajām, sociālajām un kultūras tiesībām    6
3.  Eiropas Cilvēktiesību un pamatbrīvību konvencija    7
4.  Apvienoto Nāciju Organizācijas Konvencija pār bērna tiesībām.9 5.Eiropas Savienības izglītības politika un to reglamentējošie akti    10
5.1.  Lisabonas Stratēģija    10
5.2.  ES rīcības programmas Mūžizglītības jomā    12
5.3.  Boloņas deklarācija    13
5.4.  Kopenhāgenas process    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Katra valsts pati veido savu izglītības sistēmu, nosaka savu izglītības programmu, mācību valodu un citus jautājumus. Ar izglītības sistēmas palīdzību valsts īsteno savas jaunās paaudzes izglītības un audzināšanas politiku. Ne tikai valstīs, bet pat atsevišķos reģionos laika gaitā izveidojušās atšķirīgas izglītības sistēmas, dažādas mācību iestādes, atšķirīgi uzņemšanas noteikumi, dažāda garuma mācību kalendāri, simtiem dažādu kvalifikāciju un akadēmisko grādu, simtiem dažādu mācību programmu, taču ir principi, normas, vērtības, ko ievēro daudzas valstis, veidojot savu izglītības sistēmu. Izglītība ir visas sabiedrības vēsturiskās pieredzes, zināšanu, prasmju, attieksmju un kultūras vērtību apgūšana un ļoti nozīmīga cilvēku darbības joma, tāpēc izglītības organizāciju Latvijā reglamentē vairāki starptautiskie normatīvie dokumenti. Atbilstoši sabiedrībā esošajām prasībām izglītības sistēma nepārtraukti attīstās un pilnveidojās. Iestājoties Eiropas Savienībā Latvija, arī tās izglītības sistēma ir saņēmusi plašas iespējas sadarboties ar citām Eiropas Savienības dalībvalstīm, gan arī ar trešās pasaules valstīm piedaloties dažādos projektos ar mērķi veidot konkurētspējīgu, augsti izglītotu, tālredzīgu un ļoti profesionālu darbaspēku.
Darba mērķis – apskatīt Latvijas Republikas izglītību reglamentējošos starptautiskos normatīvos aktus.…

Atlants