Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 1.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 2.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 3.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 4.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 5.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 6.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 7.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 8.
  • Prezentācija 'SIA "Avon" produkcijas pārdošanas plānošana', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot to, kā AVON plāno produkcijas pārdošanu, var secināt, ka AVON Cosmetics ir konkurētspējīgs pasaules tirgū. Par to liecina spēja pastāvēt vairākus gadus nemitīgi attīstoties, paplašinoties un iekarojot arvien jaunus tirgus visā pasaulē.

Klientu apkalpošana ir augstā kvalitāte un AVON to panāk ar kvalitatīvu produktu ražošanu, AVON rūpējās par to lai viņu produkcija atbilstu visstingrākajam kvalitātes prasībām.

AVON nākas stāties pretī ļoti lielai konkurenci gan kosmētikas, gan dāvanu, gan apģērbu, gan bižutērijas, gan dekoratīvo izstrādājumu tirgos, kā arī ar neskaitāmiem tiešās pārdošanas uzņēmumiem un uzņēmumiem, kas savu produkciju realizē ar mazumtirgotāju starpniecību, secinu, ka uzņēmums ar to veiksmīgi tiek galā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants