Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 1.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 2.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 3.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 4.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 5.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 6.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 7.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 8.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 9.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 10.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 11.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 12.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 13.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 14.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 15.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 16.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 17.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 18.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 19.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 20.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 21.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 22.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 23.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 24.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 25.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 26.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 27.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 28.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 29.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 30.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 31.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 32.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 33.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 34.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 35.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 36.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 37.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 38.
  • Referāts 'A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Anotācija    4
1.  Bankas vēsture    5
2.  Bankas darbības raksturojums    8
3.  Pakalpojumu analīze    9
3.1.  Pakalpojumi, kas saistīti ar kontu darbībām    9
3.2.  Kredīti un to veidi    12
3.3.  Noguldījumi    17
3.4.  Čeku veidi    19
3.5.  Norēķinu kartes    20
4.  Attālinātie bankas pakalpojumi    25
5.  Sponsorēšana, sociālās aizsardzības projekti    27
6.  A/S Hansabanka darbības apskats 1999. – 2004.    30
7.  Secinājumi    33
8.  Izmantotā literatūra    34
9.  Pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

Aizvien vairāk bankas kļūst par mūsu ikdienu, daļu no dzīves. Arvien biežāk un vairāk izmantojam to pakalpojumus. Reti kura operācija, kas saistīta ar naudu, iztiek bez bankas starpniecības.
Taču arī bankas attīstās – to kļūst arvien vairāk, piedāvājumi arvien plašāki, pakalpojumu izmaksas dažādas. Banku darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo banku izdzīvošana ir ļoti atkarīga no to klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu no klientiem līdzekļus, par kuriem tiek maksāti procenti un kuri tiek aizdoti citiem klientiem ar augstākiem procentiem. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmējiem, kas ražo preces un pakalpojumus un rada darbavietas. Manuprāt, bankās spilgti atspoguļojas jebkuras valsts ekonomikas attīstība. Vērtējot banku klientu aktivitāti, var spriest, cik aktīva ir biznesa vide kopumā, cik attīstīta un gatava dažādām finansu iespējām ir sabiedrība.
Tādēļ izvēlējos tēmu par konkrētu banku, respektīvi, par A/S Hansabanka, lai varētu iedziļināties tajā – izpētīt tās rašanos, analizēt darbības principus un vērot attīstības gaitu.
Hipotēze, kuru es vēlos pierādīt ir: A/S Hansabanka ar katru gadu arvien vairāk piesaista klientus.
Šī referāta mērķis ir sniegt visaptverošu informāciju par A/S Hansabankas darbību un piedāvātajiem pakalpojumiem.
Uzdevums, savukārt, ir:
1.iegūt visu iesējamo informāciju par A/S Hansabanku un par bankas sniegtajiem pakalpojumiem;
2. un beigās šo iegūto informāciju apkopot un izanalizēt.
Darbs sastāvēs no deviņām nodaļām un piecām apakšnodaļām:
Ievadā ir aprakstīts, kāpēc es izvēlējos šo tēmu, kā arī tajā ir uzskaitīti uzdevumi, kas man ir jāveic;
Anotācijā angļu valodā, ir aprakstīts svarīgākais manā referātā;
1.nodaļā ir aprakstīta bankas vēsture ;
2.nodaļā ir aprakstīta bankas darbība;
3.nodaļā ir aprakstīti bankas sniegtie pakalpojumi, kuri iedalās piecās apakšnodaļās;
4.nodaļā ir sniegta informācija par A/S Hansabanka attālinātajiem pakalpojumiem;
5.nodaļā ir aprakstīta A/S Hansabanka dalība dažādos ar sponsorēšanu saistītos jautājumos, kā arī bankas līdzdalība dažādos sociālos projektos;
6.nodaļā ir aprakstīts: bankas darbības apskats laika posmā no 1999. – 2004. gadam, kas ietver 3 diagrammas;
7.nodaļā – secinājumi – ir pierādīts autora hipotēzes patiesums;
8.nodaļā ir uzrakstīti izmantotās literatūras avoti;
9.nodaļā – pielikums – ir iekļauts A/S Hansabanka sniegto pakalpojumu apskats 2004.gada beigās.
Darbā ir iekļautas arī trīs diagrammas un viena tabula.
Darba pielietojums noderēs tālākiem manas nākotnes mērķiem, jo savu nākotnes izglītību vēlētos saistīt ar ekonomiku un banku lietām.…

Atlants