Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Kādi instrumenti tiek izmantoti, lai iekārdinātu pircējus iegādāties preces', 1.
  • Eseja 'Kādi instrumenti tiek izmantoti, lai iekārdinātu pircējus iegādāties preces', 2.
  • Eseja 'Kādi instrumenti tiek izmantoti, lai iekārdinātu pircējus iegādāties preces', 3.
  • Eseja 'Kādi instrumenti tiek izmantoti, lai iekārdinātu pircējus iegādāties preces', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās piesaistīt potenciālos pircējus ir ļoti sarežģīti, jo cilvēkiem ir radusies tada kā aizsardzības sistēma pret neskaitāmajām reklāmām, kuras katru dienu mums nākas vērot. Taču, reklāma ir viena no ietekmīgākajām, efektīvākajām un progresējošākajām komunikācijām mūsdienās, proti, ar reklāmas palīdzību ir iespējams palielināt produkta peļņu vai noietu, radīt vai graut tēlu un reputāciju, kā arī vienkārši atgādināt sabiedrībai par produkta eksistenci un tā nepieciešamību, katra indivīda īpašumā. Reklāmai kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļai ir vairākas zināmas priekšrocības, tā ir efektīva, aptver lielu sabiedrības daļu, ar to ir iespējams manipulēt, kā arī mūsdienās tā ir kļuvusi kreatīva un ar katru reizi pārsteidz no jauna, tādējādi piesaistot ar vien jaunas mērķauditorijas daļas.
21.gs. tehnoloģiju laikmetā ir neskaitāmi daudz instrumentu kā piesaistīt pircēju uzmanību, var tikt pielietoto emocionālie instrumenti, tas ir, vairākas reizes dienā atgādinot potenciālajam pircējam par konkrēta produkta lieliskajām un neaizstājamajām īpašībām, šeit kā piemēru varu minēt „Maybelline” kosmētiku, skaistās sievietes no televizoru un žurnālu lappusēm ik dienu cenšas iegalvot, ka tieši šīs kompānijas piedāvātais krēms liks izskatīties par 10 gadiem jaunākai salīdzinot ar citu kompāniju piedāvātajiem produktiem, tādējādi sievietes vēlas izskatīties tik pat labi kā aktrises un labprātīgi iegādājas konkrēto produktu. …

Atlants