Latvijas pirmās partijas/Latvijas ceļa propaganda
Ar kādiem sabiedriski politiskiem notikumiem un procesiem saistīts izvēlēts propagandas materiāls?
Saeimas vēlēšanas
Kāda ir propagandas mērķauditorija?
Uzņēmēji un balsstiesīgie Latvijas iedzīvotāji;
Kāds ir propagandas mērķis?
Mērķis bija pārliecināt, ka Šlesers ir cilvēks, kas nevis sola, bet dara.
Kādi konkrēti "smadzeņu skalošanas" paņēmieni izmantoti?
Ietekmīga cilvēka aicinājums;
Suģestēšana, iestāstīšanu
Viņš pārliecina, ka balsojot par viņu cilvēks jutīsies laimīgs un apmierināts, jo viņš būs lojāls, godīgs pret sabiedrību ;
Salīdzināšana un pretstatīšana
Tiek salīdzināta citu rīcība ar viņa.
…