Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 2.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 3.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 4.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 5.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 6.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 7.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 8.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 9.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības plāns', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Integrētā rotaļnodarbībā
Ievada daļa:
Skolotāja aicina bērnus paskatīties, kas ir atnācis ciemos grupā (rotaļlieta-burbulīte). Bērni mēģina uzminēt kas tas ir. Skolotāja palīdz uzdodot jautājumus- ar ko mēs mazgājam rokas? Kas putojas? Kad ir noskaidrots, ka ciemos ir atnācis, visi sēžas pusaplī, tā lai var redzēt plakātu (sk. pielikums 2). “Burbulīte” sasveicinās ar bērniem, mazliet pastāsta par sevi un jautā vai bērni zina kāpēc ir nepieciešamas ziepes? Kāpēc ir svarīgi mazgāt rokas? Vai bērni zina kas ir mikrobs? Tiek pārrunāti minētie jautājumi. Tad skolotāja pievērš bērna uzmanību tam, kā pareizi mazgāt rokas? “Burbulīte” prasa lai katrs bērns parāda kā viņš mazgā rokas? Pēc tam skolotāja aicina bērnus apskatīt plakātu (sk. pielikums 2) un vannas istabā izmēģināt katru roku mazgāšanas soli.
Dinamiskā pauze:
Skolotāja aicina bērnus piecelties un mazliet izkustēties dejojot un dziedot jautru “Roku mazgāšanas dziesmu” kopā ar “Burbulīti”. Skan dziesma (sk. pielikums 4) un visi kopā izpilda roku mazgāšanas kustības mūzikas ritmā un dzied kopā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants