Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 23.
  • Biznesa plāns 'Beziepakojuma veikala biznesa plāns', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KOPSAVILKUMS    4
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    6
2.1.  Informācija par dibinātājiem    8
2.2.  Uzņēmuma partneri    8
3.  PAKALPOJUMA APRAKSTS    10
TIRGUS ANALĪZE    12
4.1.  Konkurenti    12
4.2.  Klientu raksturojums    14
5.  MĀRKETINGA PLĀNS    17
5.1.  reklāma    17
5.2.  Cenu veidošana    18
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    20
7.  RISKI    22
8.  FINANŠU PLĀNS    25
9.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS PLĀNS    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
  Pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

1. KOPSAVILKUMS
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Dabas draugs” ir uzņēmums, kas sniedz iespēju iegādāties pārtikas preces bez iepakojuma, tos iegādājoties klienta līdzi paņemtajā tarā, vai dabai draudzīgā, pārstrādājamā iepakojumā.
Atkritumi un to apsaimniekošana ir aktuālas problēmas, kuru risināšanai pēdējos gados ir pievērsta liela uzmanība, jo tas ietekmē ilgtspējīgas attīstības iespējas. Beziepakojumu veikalu atvēršana ir strauji palielinājusies, īpaši pēdējo 2 gadu laikā (1.pielikums), to sniegtie pakalpojumi ir dažādi un preču klāsts ir plašs.
Atrašanās vieta - Madona, Rīgas iela 1b, kuram pieeja ir gan klientiem ar velosipēdu, gan ar automašīnu.
Sniegtā pakalpojuma klienti ir fiziskas personas, kuras piekopj zero waste dzīvesveidu, uzņēmuma mērķis ir piesaistīt arvien jaunus klientus, informējot cilvēkus par katra indivīda radīto atkritumu sekām. Uzņēmuma mērķis ir sniegt iespēju bīstamo un pārstrādājamo atkritumu nogādāšanu to apsaimniekotājam, samazināt cilvēku radītos atkritumus, saglabājot zemes resursus.
Uzņēmums pašlaik neveic saimniecisko darbību, taču tam ir perspektīvas – paplašinot to, apgūt Vidzemes, vēlāk Latvijas tirgu.
Uzņēmuma pamatkapitāls būs 5 000 EUR un tas būs pieejams brīvo naudas līdzekļu veidā.
Plānotie ienākumi pirmajā uzņēmuma darbības gadā – 91 396,00 EUR.

Autora komentārsAtvērt
Atlants