Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 1.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 2.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 3.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 4.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 5.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 6.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 7.
  • Eseja 'Apdrošināšanas nozares attīstības tendences krīzes apstākļos', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ir skaidrs, ka apdrošināšanas kompānijas ir neapšaubāmi svarīgs dalībnieks tajā. Apdrošinātājiem ir nepieciešams atbalsts no valsts puses, kas izpaustos sakārtotā likumdošanā, tad arī varētu runāt par privātpersonu apdrošināšanu un valsts aprūpes augšupeju. Pagaidām, diemžēl, viss notiek otrādi...
Attiecībā uz nekustamā īpašuma apdrošināšanas tirgu nav gaidāmas krasas izmaiņas, jo tas ir viens no stabilākajiem apdrošināšanas segmentiem. Šī gada dabas stihiskie postījumi (sniegainā ziema, vētras, plūdi) lika aizdomāties cilvēkiem par sava īpašuma saglabāšanu. „Treknajos” gados nebija šaubu par to, ka būs iespēja atjaunot savu īpašumu, piemēram, aizņemties naudu bankā. Pašlaik cilvēki saprot, ka pašu spēkiem nebūs tik viegli atgūt īpašumu sākotnējā stāvoklī.
Konkurence īpašuma apdrošināšanas tirgū notiek gan cenu līmenī, gan servisa līmenī. Lielākās novatoriskās idejas šajā segmentā iet apdrošināšanas procedūras vienkāršošanas virzienā – dokumentu samazinājums slēdzot apdrošināšanas līgumu, kā arī apdrošināšana bez objekta apskates, par fiksētām apdrošināšanas summām un gatavu apdrošināšanas risku paketi. Arī nelielas izmaksas tiek veiktas bez kompetento iestāžu izziņām.
Daudzas sabiedrības aktīvi strādā pie īpašuma apdrošināšanas iespējas nodrošināšanas tieši Online sistēmā interneta vidē.
Gribētos ticēt, ka visu šo procesu rezultātā apdrošināšanas sabiedrības vēl vairāk spēs uzlabot darba efektivitāti un klientiem piedāvāto apkalpošanas servisu, kā rezultāts būs ieiešana jaunā kvalitātē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants