Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 1.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 2.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 3.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 4.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 5.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 6.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 7.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 8.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 9.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 10.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 11.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 12.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 13.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 14.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 15.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 16.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 17.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 18.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 19.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 20.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 21.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 22.
  • Referāts 'Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Literatūras apskats    5
1.1.  Uztveres fizioloģija    5
1.3.  Jaunākā skolas vecuma bērnu augstākās neirālās darbības īpatnības    6
1.4.  Atmiņa    7
1.4.1.  Atmiņas darbība    7
1.4.2.  Īslaicīgā atmiņa    7
1.4.3.  Semantiskā atmiņa    8
2.  Materiāli un metodes    9
2.1.  Darbā izmantotie materiāli    9
2.2.  Darbā izmantotās metodes    9
2.2.1.  Metode atmiņas ietilpības noteikšanai nejaušajā iegaumēšanā    9
2.2.2.  Metode atmiņas ietilpības noteikšanai semantiskajā iegaumēšanā    9
2.3.  Eksperimenta auditorija    9
2.4.  Eksperimenta organizēšana    10
3.  Rezultāti un analīze    11
3.1.  Skolēnu rezultāti atmiņas ietilpības noteikšanā nejaušajā iegaumēšanā    11
3.2.  Skolēnu rezultāti atmiņas ietilpības noteikšanā semantiskajā iegaumēšanā    13
3.3.  Ieteikumi atmiņas darbības uzlabošanai    14
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    16
  Pielikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Atmiņas ietilpības noteikšanā nejaušajā iegaumēšanā trijām no četrām klasēm ceturtais mēģinājums bija labākais no visiem, tātad, vairākas reizes atkārtojot informāciju, tā tiek iegaumēta labāk.
2. Rēzeknes valsts poļu ģimnāzijas jaunākā skolas vecuma skolēnu vidējā atmiņas ietilpība nejaušajā iegaumēšanā ir 4-5 elementi no 10.
3. Rēzeknes valsts poļu ģimnāzijas jaunākā skolas vecuma skolēnu vidējā atmiņas ietilpība semantiskajā iegaumēšanā ir 12 elementi no 18, kas liecina, ka tā darbojas daudz labāk nekā nejaušā.
4. Krasas atšķirības atmiņas ietilpībā 10 un 11 gadus veciem skolēniem nav, tātad šajā vecumposmā viena gada laikā ar bērniem nenotiek straujas izmaiņas.

Atlants