-
Jaunākā skolas vecuma skolēnu atmiņas īpatnības
Referāts20 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Bioloģija
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Literatūras apskats | 5 |
1.1. | Uztveres fizioloģija | 5 |
1.3. | Jaunākā skolas vecuma bērnu augstākās neirālās darbības īpatnības | 6 |
1.4. | Atmiņa | 7 |
1.4.1. | Atmiņas darbība | 7 |
1.4.2. | Īslaicīgā atmiņa | 7 |
1.4.3. | Semantiskā atmiņa | 8 |
2. | Materiāli un metodes | 9 |
2.1. | Darbā izmantotie materiāli | 9 |
2.2. | Darbā izmantotās metodes | 9 |
2.2.1. | Metode atmiņas ietilpības noteikšanai nejaušajā iegaumēšanā | 9 |
2.2.2. | Metode atmiņas ietilpības noteikšanai semantiskajā iegaumēšanā | 9 |
2.3. | Eksperimenta auditorija | 9 |
2.4. | Eksperimenta organizēšana | 10 |
3. | Rezultāti un analīze | 11 |
3.1. | Skolēnu rezultāti atmiņas ietilpības noteikšanā nejaušajā iegaumēšanā | 11 |
3.2. | Skolēnu rezultāti atmiņas ietilpības noteikšanā semantiskajā iegaumēšanā | 13 |
3.3. | Ieteikumi atmiņas darbības uzlabošanai | 14 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 16 | |
Pielikumi | 17 |
Secinājumi
1. Atmiņas ietilpības noteikšanā nejaušajā iegaumēšanā trijām no četrām klasēm ceturtais mēģinājums bija labākais no visiem, tātad, vairākas reizes atkārtojot informāciju, tā tiek iegaumēta labāk.
2. Rēzeknes valsts poļu ģimnāzijas jaunākā skolas vecuma skolēnu vidējā atmiņas ietilpība nejaušajā iegaumēšanā ir 4-5 elementi no 10.
3. Rēzeknes valsts poļu ģimnāzijas jaunākā skolas vecuma skolēnu vidējā atmiņas ietilpība semantiskajā iegaumēšanā ir 12 elementi no 18, kas liecina, ka tā darbojas daudz labāk nekā nejaušā.
4. Krasas atšķirības atmiņas ietilpībā 10 un 11 gadus veciem skolēniem nav, tātad šajā vecumposmā viena gada laikā ar bērniem nenotiek straujas izmaiņas.
…