Vērtējums:
Publicēts: 06.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns ziedu veikalam "Dafna D"', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Visilgākais laiks būs interneta reklāmai, kas ir reklāmas vislētākais veids. Reklāma uz kurjera mašīnas arī būs uz visu laiku, kamēr uzņēmums sniegs šo pakalpojumu. Vides reklāma būs ievietota tieši pirms 8. marta, kad ir liels puķu pieprasījums un ir paredzēts to nenoņemt līdz jūnija beigām, kad būs izlaidumi. Laikrakstu sludinājumiem arī ir tāds pats princips.
Ka arī jauns eksterjera izskats var kļūt par dekoratīvo reklāmas līdzekli.

Reklāmas kampaņas novērtēšanas principi
Reklāmas kampaņas novērtēšanu varētu uzskatīt par viskritiskāko kampaņas plānošanas posmu. Šis posms ir domāts, lai nodrošinātu vērtīgas zināšanas nākotnei.
Novērtēšana sastāv no diviem posmiem:
Pagaidu novērtēšana, kas dod iespēju pārstrādāt un sakārtot kampaņu pirms pabeigšanai, lai paaugstinātu tās efektivitāti. Tā ļauj iegūt ciešāku saikni starp reklāmas mērķiem un paredzamajiem kampaņas rezultātiem.
Iziešanas novērtēšana – tā notiek kampaņai beidzoties. Ir iespējamas arī dažādas pēc kampaņas pārbaudes.
Galvenie kritēriji:
- pārdoto preču apjoma pieaugums
- pircēju, kas atpazīst preci, skaita pieaugums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants