Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 1.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 2.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 3.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 4.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 5.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 6.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 7.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 8.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 9.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 10.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 11.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 12.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 13.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 14.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 15.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 16.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 17.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 18.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 19.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 20.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 21.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 22.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 23.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 24.
  • Referāts 'Socrates un Comenius skolas attīstībā', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Socrates programma    4
3.  Socrates programmas kopskats    5
4.  Comenius    6
5.  Finansējuma apjoms un finansēšanas kārtība    9
6.  Kā atrast sadarbības partnerus projektiem    10
7.  Komandas veidošana skolā    11
8.  Iespējamās problēmas un kā no tām izvairīties    12
9.  Nobeigums    15
10.  Izmantoto avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Sokrates ir vispopulārākā Eiropas Kopienas programma izglītības jomā. Šobrīd sokrates projekti tiek īstenoti visās Eiropas Savienības dalībvalstīs. No visām Socrates programmām es savā darbā vairāk pievērsīšos Comenius I projektam, jo tas tika īstenots skolā, kur es mācījos, (Rīgas Angļu ģimnāzija), tā ļaujot praktiski izvērtēt kā tad šis projekts darbojas un kādi ir tā plusi un mīnusi. Rīgas Angļu ģimnāzija sadarbojās ar The Piggott School (Lielbritānija ) Ville-Gymnasium (Vācija ) Sct. Severin Skole ( Dānija ) Projekts sākās ar projekta sanāksmi Rīgā 2003. g. oktobrī. Pirmajā projekta gadā visu valstu skolēni strādāja pie 3 tēmām: 1) Pusaudžu dzīves atspoguļojums dienasgrāmatā ( 8. kl. ). 2) Sadzīves atkritumu šķirošana un pārstrāde ( 6. un 10. kl. ). 3) Savu izjūtu un domu izteikšana mūzikā ( 12. kl. ). 2004. g. aprīlī notika projektu prezentācijas sanāksme Dānijā, Hāderslevā, kurā RAĢ pārstāvēja 6 skolēni un 3 skolotāji. 2004. / 05. mācību gadā darbs turpinās un tas tika apspriests projekta sanāksmē, kas oktobrī notika Vācijā, Erftštadtē. Otrajam projekta gadam ir izvēlētas sekojošas tēmas: 1) Pusaudžu dzīves salīdzinājums ar vecāku un vecvecāku dzīvi (7.un 9.kl. ). 2) Laika īpatnības un klimatiskās izmaiņas vietējā apkārtnē ( 10. un 11. kl. ). 3) Savu izjūtu atspoguļojums dejā ( 7. kl. ). 2005. g. aprīlī 4 skolotāji un 7 skolēni devās uz Angliju, Wargrave, kur projektu prezentācijas sanāksmē Pigota skolā tikās visu dalībvalstu skolēni un skolotāji. Pateicoties šim projektam skola ieguva labus sadarbības partnerus un skolēni jaunus draugus. Manuprāt, šāda veida projekti palīdz valstīm integrēties Eiropas Savienībā, apgūt Eiropas valodas un kultūrvēsturiskos mantojumus, kā arī apceļot Eiropas valstis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants