Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Reklāmas izmaksu aprēķini pārtikas produktam', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Īsti neizmaksās neko, jo tas ir tikai reklāmas triks. Noteikto cenu palielināsim par tiem 3 santīmiem, ko arī ziedosim bērnu izglītībai. Reklāmas nolūks ir reputācijas celšana, līdz ar to pieaugušais pieprasījums nolīdzinās neapmierināto ar cenu klientu daudzumu.
Bezmaksas lapu veidošana sociālajos tīklos - facebook.com, draugiem.lv, twitter.com, kur cilvēki var sekot līdzi mūsu produkta jaunumiem, sociālās reklāmas projekta rezultātiem un ieteikt citiem mūsu produktu - komunikācijas veidošana ar klientu internerneta vidē, kas mūsdienās kļūst arvien populārāka. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants